Kontakt
Strona główna
Zakład Poprawczy
im. Józefa Wieczorkowskiego w Studzieńcu.

Historia naszego zakładu | tutaj

Zamówienia Publiczne

Data dodania:29.07.2014

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym - naprawa pokrycia dachowego budynku mieszkalnego nr 3

 

OGŁOSZENIE

O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM

o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

Zakład Poprawczy w Studzieńcu, 96-330 Puszcza Mariańska, na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn.  zm.) ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

„Naprawa pokrycia dachowego budynku mieszkalnego nr 3” znak:  06/ZP/14

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.zpstudzieniec.pl

 

Określenie przedmiotu zamówienia,

Przedmiotem zamówienia jest:

„Częściowa naprawa pokrycia dachowego budynku mieszkalnego nr 3".

Zakres prac obejmuje roboty branży budowlanej remontowej i renowacyjnej, polegające na remoncie części pokrycia dachowego wraz częścią orynnowania i obróbkami w budynku mieszkalnym nr 3 położonym na terenie Zakładu Poprawczego w Studzieńcu, gmina Puszcza Mariańska.

Szczegółowy zakres robót budowlanych określony jest w opisie przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz kosztorysie ofertowym, stanowiącymi załączniki do SIWZ.

 

Nazwy i kody we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:

·         45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne

 

Termin wykonania zamówienia – 2 miesiące od daty podpisania umowy.

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

 

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące:

  1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
       czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia.

       Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich
       pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
       działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane,
       odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia każda
       o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 zł.

  1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
       zdolnymi do wykonania zamówienia.

      Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie dysponował na
      czas realizacji przedmiotu zamówienia osobami, wyznaczonymi do kierowania robotami,
      posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji
      technicznych w budownictwie zgodnie z Prawem Budowlanym  w specjalnościach:   

      - konstrukcyjno - budowlanej  – min. 1 osoba;  

      -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
 i elektroenergetycznych  – min. 1 osoba;

       z których każda;

         - jest członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego,

         - posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami po uzyskaniu   
     uprawnień.

  1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

      Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie
      od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na
      wartość nie niższą niż 100.000 zł.

  2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału
  w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
  zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

  3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia, każdy
  z warunków określonych w pkt. 1.1-1.4 winien spełniać co najmniej jeden z tych
  wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.

  4. Warunek określony w pkt. 2 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.

 

  WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
  WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
  UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

  A. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których
       mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy załączyć:                          

1. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
     określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru na Zał. nr 3 do SIWZ (oryginał);

2. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
    składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie,
    z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów
    dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób
    należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
    i prawidłowo ukończone.

    UWAGA:

    W wykazie należy wymienić roboty budowlane o podobnym charakterze – odpowiadające
    robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, zrealizowane w okresie ostatnich
    pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
    krótszy - w tym okresie, zgodne z     wymaganiami Zamawiającego – punkt V.1.1.2 SIWZ,
    opisując w wykazie ich charakterystykę. Dla najważniejszych spośród wymienionych
    w wykazie robót budowlanych, spełniających warunek – punkt V.1.1.2 SIWZ, należy
    załączyć dokumenty – dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie
    z  zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, tj.:

    a) poświadczenie,

    W miejsce w/w poświadczeń, Wykonawca może przedkładać dokumenty potwierdzające
    należyte wykonanie usług określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady
    Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie  rodzajów dokumentów, jakich może żądać
    zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.
    Nr 226, poz. 1817).

    b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze
        Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a) powyżej,

    c) w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane
        w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma
        obowiązku przedkładania w/w dowodów.

    Wykaz należy sporządzić wg  wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.                                                                                                                          

3.  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za
    kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
    zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
    zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania
    tymi osobami (wzór zał. nr 5); 

4. oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają
    wymagane uprawnienia określone w punkcie V.1.1.3 SIWZ, to jest dokumenty
    potwierdzające posiadane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
    w budownictwie, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne
    ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;

6. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
    że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  
    prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 

7. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu
     innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
     Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie
     dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne
     zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
     korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

8. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
     zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa
     w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy
     wspólnie.

B. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw
     do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach,
     o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp, należy złożyć  następujące dokumenty:    

1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru na Zał. nr 3 do SIWZ (oryginał);                                                                                                                     

2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
     gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu
     wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,
     wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert;

3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
    wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane
    prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
    w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
    przed upływem terminu składania ofert,

4. aktualne zaświadczenie właściwego  oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
    Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
    opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał
    przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty  zaległych płatności lub
    wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż
    3 miesiące przed upływem     terminu składania ofert;

5. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
    osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy Pzp, mają miejsce
    zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do
    nich zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca
    zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt
    5-8, 10 i 11 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu
    składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się
    takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
    właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
    gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.

  6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
       Polskiej, zamiast dokumentów:

1)        o których mowa w punkcie B:

a) ppkt  2-4 i 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,

b) ppkt 5 i 7 – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy Pzp.

2) Dokumenty, o których mowa w punkcie 1 lit. a tiret pierwsze i trzecie, lit. b powinny być
     wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument,
     o którym mowa w 1 lit. a tiret drugie, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
     przed upływem terminu składania ofert.

3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma
     siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, których mowa w punkcie
     B.9.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także
     osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem
     sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
     odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
     lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

7.  W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie  o udzielenie

      zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu

      składa każdy z wykonawców oddzielnie.

C. Inne. dokumenty wymagane przez zamawiającego:

1. wypełniony druk „Oferta” (zał. nr 2),

2. kosztorys ofertowy

3. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik,

4. w przypadku, gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2
    pkt 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedłożenia listy podmiotów, które należą do
    rzeczonej grupy kapitałowej (załącznik nr 6). W przypadku Wykonawców wspólnie
    ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazany obowiązek dotyczy każdego
    z Wykonawców.

Wadium w wysokości 2.000,00 zł. Należy wnieść do dnia 25.08.2014 r. do godz. 10:30. (termin, w jakim pieniądze muszą znaleźć się na koncie Zamawiającego). Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 24.09.2014 r.          

   

Kryterium oceny ofert: najniższa cena.

 

Oferty należy składać w siedzibie Zakładu Poprawczego w Studzieńcu, 96-330 Puszcza  Mariańska – pok.  nr 40, w terminie do dnia 25 sierpnia 2014 r. do godz. 11:00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 sierpnia 2014 r. o godzinie 11:15 w sali konferencyjnej w budynku administracyjnym

Termin związania ofertą: okres 30 dni od terminu składania ofert.

 

 

Studzieniec, dnia 29.07.2014 r. 

 

 

                                                                                                   DYREKTOR

                                                                                Zakładu Poprawczego w Studzieńcu

 

                                                                                             Andrzej Zakrzewski

 

 

 

Dokumenty do pobrania

Ogłoszenie

SIWZ

Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 2 - formularz oferty

Załącznik nr 3 - oświadczenie

Załącznik nr 4 - wykaz robót

Załącznik nr 5 - wykaz osób

Załącznik nr 6 - oświadczenie

Załącznik nr 7 - oświadczenie

Załącznik nr 8 - specyfikacja techniczna

Załącznik nr 9 - kosztorys ofertowy

Załącznik nr 10 - wzór umowy