Kontakt
Strona główna
Zakład Poprawczy
im. Józefa Wieczorkowskiego w Studzieńcu.

Historia naszego zakładu | tutaj

Zamówienia Publiczne

Data dodania:04.06.2020

PRZETARG NIEOGRANICZONY - Remont sieci CO wraz z przyłączeniem do sieci CO budynków warsztatu malarsko - ogrodniczego, warsztatu ślusarskiego oraz gospodarczo – magazynowego – ETAP I - 03/ZP/20

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Poprawczy w Studzieńcu, krajowy numer identyfikacyjny 32339300000, ul. Studzieniec 20A, 96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 468 318 170, e-mail sekretariat@studzieniec.zp.gov.pl

faks 046 8318191 w. 210. adres strony internetowej (URL): www.studzieniec.zp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakłady poprawcze

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (nie dotyczy)

I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.studzieniec.zp.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.studzieniec.zp.gov.pl

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie - nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

w formie papierowej

Adres: Zakład Poprawczy w Studzieńcu, Studzieniec 20A, 96-330 Puszcza Mariańska

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sieci CO wraz z przyłączeniem do sieci CO budynków warsztatu malarsko - ogrodniczego, warsztatu ślusarskiego oraz gospodarczo – magazynowego – ETAP I.  Numer referencyjny: 03/ZP/20

II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamówienie podzielone jest na części: - NIE Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: wszystkie części zamówienia

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 

Remont sieci CO wraz z przyłączeniem do sieci CO budynków warsztatu malarsko - ogrodniczego, warsztatu ślusarskiego oraz gospodarczo – magazynowego – obejmujący etap I zadania:

-  Instalację ciepła z rur preizolowanych typu PEX odcinek W-3 – W-6.

-  Instalację CO w budynku nr 3

-  Rozdzielacz ciepła w budynku nr 2.

 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 400 000,00 PLN. Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie niższej niż 150 000,00 PLN brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dysponuje osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 ustawy Pzp

III.2.2) Na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę który nie wykazał  spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw do wykluczenia.

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Oświadczenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Oświadczenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu

SEKCJA IV:

PROCEDURA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: - tak, Informacja na temat wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:  5000 PLN

1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: - nie.

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: - nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: - nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: - nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej - nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: - nie

IV.1.6) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa nie będzie zawarta, zamówienie nie obejmuje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

IV.1.7) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej - nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria: Znaczenie Cena 00.80 Gwarancja 00.20

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne - nie

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego: zamawiający nie będzie prowadził dialogu konkurencyjnego

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego: nie dotyczy I

V.4) Licytacja elektroniczna; zamawiający nie będzie prowadził licytacji elektronicznej.

IV.5) ZMIANA UMOWY Nie przewiduje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (nie dotyczy)

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 19/06/2020, godzina: 11:00,

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 prot_otwarcia_ofert_03_ZP_20.pdf

zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf

 

 SIWZ_03ZP20_remont_CO.pdf

zal_1A_przedmiar.pdf

zal_1B_specyfikacja_wykonania_i_odbioru_robot.pdf

zal_1C_projekt_czesc_opisowa.pdf

zal_1D_projekt_rys1.pdf

zal_1E_projekt_rys2.pdf

zal_1F_projekt_rys4.pdf

zal_1G_projekt_rys5.pdf

zal_1H_projekt_rys6.pdf

zal_1I_projekt_rys7.pdf

zal_1J_kosztorys_ofertowy.pdf

zal_nr_2_do_SIWZ_wykaz_robot_wykonanych.pdf

zal_nr_3_do_SIWZ_Wykaz_osob_do_kierowania_robotami.pdf

zal_nr_4_do_SIWZ_wzor_osw_o_nieprzynaleznosci_do_grup_kapit.pdf

zal_nr_5_do_SIWZ_wzor_osw_o_przynaleznosci_do_grupy_kapit.pdf

zal_nr_6_do_SIWZ_oswiadczenie_wykluczenie.pdf

zal_nr_7_do_SIWZ_oswiadczenie_warunki_udzialu.pdf

zal_nr_8_do_SIWZ_wzor_formularza_oferty.pdf

zal_nr_9_wzor_umowy_03ZP20.pdf

zal_nr_10_klauzula_RODO.pdf