OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Poprawczy w Studzieńcu, krajowy numer identyfikacyjny 32339300000, ul. Studzieniec 20A, 96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 46 831 81 70, e-mail sekretariat@studzieniec.zp.gov.pl
faks 046 8318191 w. 210. adres strony internetowej (URL): www.studzieniec.zp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakłady poprawcze
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (nie dotyczy)
I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): www.studzieniec.zp.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.studzieniec.zp.gov.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie - nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
w formie papierowej
Adres: Zakład Poprawczy w Studzieńcu, Studzieniec 20A, 96-330 Puszcza Mariańska
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe w obiektach Zakładu Poprawczego w Studzieńcu Numer referencyjny: 03/ZP/19
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamówienie podzielone jest na części: - Tak Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: wszystkie części zamówienia
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I: 1. Remont dachu na budynku stolarni w tym: rozbiórka pasa pokrycia dachowego z papy, obróbek blacharskich i orynnowania, wykonanie obróbek blacharskich murów ogniowych i pasa nadrynnowego, pokrycie dachu – uzupełnienie ubytków po wymianie pasa nadrynnowego, montaż orynnowania, remont wentylatorów dachowych, remont instalacji odgromowej. Część II: 1. Remont dachu na budynku spichrza w tym: rozbiórka pokrycia dachowego z eternitu, obróbek murów ogniowych, pasów podrynnowych, okapów kołnierzy, gzymsów itp. orynnowania. Wymiana deskowania dachu i elementów więźby dachowej. Montaż folii paroprzepuszczalnej. Pokrycie dachu blachodachówką. Wykonanie obróbek blacharskich i montaż orynnowania. Remont instalacji odgromowej. Uzupełnienie murów ogniowych dachówką ceramiczną. Część III:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 150 000,00 PLN. Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dysponuje osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Oświadczenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Oświadczenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
SEKCJA IV:
PROCEDURA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: - tak, Informacja na temat wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:
- dla części I - 900 PLN
- dla części II - 900 PLN
- dla części III - 2000 PLN
- dla części IV - 800 PLN
- dla części V - 700 PLN
1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: - nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: - nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: - nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: - nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej - nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: - nie
IV.1.6) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa nie będzie zawarta, zamówienie nie obejmuje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
IV.1.7) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej - nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria Kryteria Znaczenie Cena 00.80 Gwarancja 00.20
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne - nie
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego: zamawiający nie będzie prowadził dialogu konkurencyjnego
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego: nie dotyczy I
V.4) Licytacja elektroniczna; zamawiający nie będzie prowadził licytacji elektronicznej.
IV.5) ZMIANA UMOWY Nie przewiduje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (nie dotyczy)
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 07/06/2019, godzina: 11:00,
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
zal_1F_specyfikacja_techniczna%20remonty.pdf
zal_1G_informacja_dot_bezp_i_ochrony_zdrowia.pdf
zal_nr2_do_SIWZ_Wykaz_robot_wykonanych.pdf
zal_nr_3_do_SIWZ_Wykaz_osob_do_kierowania_robotami.pdf
zal_nr_4_do_SIWZ_wzor_osw_o_nieprzynaleznosci_do_grup_kapit.pdf
zal_nr_5_do_SIWZ_wzor_osw_o_przynaleznosci_do_grupy_kapit.pdf
zal_nr_6_do_SIWZ_oswiadczenie_wykluczenie.pdf
zal_nr_7_do_SIWZ_oswiadczenie_warunki_udzialu.pdf
zal_nr_8_do_SIWZ_wzor_formularza_oferty.pdf
zalacznik_nr_10_klauzula_RODO.pdf