Kontakt
Strona główna
Zakład Poprawczy
im. Józefa Wieczorkowskiego w Studzieńcu.

Historia naszego zakładu | tutaj

Zamówienia Publiczne

Data dodania:11.07.2016

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA REMONT I MODERNIZACJĘ WENTYLACJI POMIESZCZEŃ SANITARIATÓW - 06/ZP/16

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Zakład Poprawczy w Studzieńcu, 96-330 Puszcza Mariańska, na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) ogłasza przetarg nieograniczony na:

" Remont i modernizacja wentylacji pomieszczeń sanitariatów " - znak sprawy: 06/ZP/16

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.zpstudzieniec.pl

Określenie przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w sanitariacie górnym w budynku grupy internatowej IV oraz w sanitariacie górnym w budynku grupy internatowej V:

- Montażu 2 szt. wentylatorów TCFB lub równoważnych o wydajności 1000m3/h 230V każdy.

- Montażu 2 szt. regulatorów pracy wentylatorów.

- Montażu 2 szt. wyrzutni ściennych.

- Montażu odprowadzenia oparów z pomieszczeń powyżej poziomu dachu budynków przewodami wentylacyjnymi typu SPIRO lub równoważnymi z blachy aluminiowej o średnicy 250 mm ilość 2 kpl x 15 mb każdy.

- Wykonaniu niezbędnych robót budowlanych w każdym pomieszczeniu polegających na wykuciu otworów w ścianie dla wyprowadzenia 2 szt. rury Spiro fi-250mm lub równoważnych, zamurowaniu przebić przez ściany – 2 szt., odnowieniu warstwy tynku w miejscach przejść – 2 szt. oraz pomalowaniu uszkodzonych miejsc farbą emulsyjną.

- Wykonaniu instalacji elektrycznej zasilającej wentylatory – 2 szt. przewodami elektrycznymi o długości ok. 2 x 15 mb = 30 mb.

2. Szczegółowy zakres robót budowlanych określony jest w:

a) opisie przedmiotu zamówienia (przedmiar robót) – załącznik nr 1,

b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 8,

c) kosztorysach ofertowych – załącznik nr 9.

3. Roboty budowlane będą prowadzone na podstawie:

a) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,

b) obowiązujących przepisów prawa,

c) umowy o wykonanie robót budowlanych zawartej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym

Nazwy i kody we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:

Kod CPV: 45.33.12.10-1 - Instalowanie wentylacji

Kod CPV: 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane.

termin wykonania zamówienia – 30.09.2016 r.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące:

1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub cz

1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia każda o wartości brutto powyżej 50.000 zł.

1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z zapisami w SIWZ.

1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż 100.000 zł.

2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 1.1-1.4 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt. 2 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.

WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

A. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy załączyć:

1. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru na Zał. nr 3 do SIWZ (oryginał);

2. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania.

UWAGA:

W wykazie należy wymienić roboty budowlane o podobnym charakterze – odpowiadające robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, zrealizowane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodne z wymaganiami Zamawiającego – punkt V.1.1.2 SIWZ, opisując w wykazie ich charakterystykę. Dla najważniejszych spośród wymienionych w wykazie robót budowlanych, spełniających warunek – punkt V.1.1.2 SIWZ, należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zgodnie z postanowieniami § 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) w/w dowodami są: a) poświadczenie wykonanych robót, b) inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a), Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ;

3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór zał. nr 5);

4. oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia określone w punkcie V.1.1.3 SIWZ (wzór zał. nr 6);oraz dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;

5. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

6. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

7. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. B. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:

1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru na Załącznik nr 3 do SIWZ (oryginał);

2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w punkcie B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie.

C. Inne. dokumenty wymagane przez zamawiającego:

1. wypełniony druk „Oferta” (zał. nr 2 do SIWZ),

2. wypełniony kosztorys ofertowy (zał. nr 9 do SIWZ),

3. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik,

4. oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, a w przypadku przynależności do grupy kapitałowej listę podmiotów, które należą do rzeczonej grupy kapitałowej (załącznik nr 7 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazany obowiązek dotyczy każdego z Wykonawców.

Wadium w wysokości 1.000 zł. należy wnieść do dnia 25.07.2016 r. do godz. 10.30 (termin, w jakim pieniądze muszą znaleźć się na koncie Zamawiającego). Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 24.08.2016 r.

Kryterium oceny ofert: najniższa cena.

Oferty należy składać w siedzibie Zakładu Poprawczego W Studzieńcu - pok. 40, w terminie do dnia 25.07.2016 r. do godz. 11.00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.07.2016 r. o godz. 11.30.

Termin związania ofertą: okres 30 dni od terminu składania ofert.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

 

Studzieniec, dnia 11.07.2016 r.

 

                                                                                                              DYREKTOR ZAKŁADU POPRAWCZEGO

                                                                                                        Andrzej Zakrzewski

 

 

SIWZ_przetarg_wentylacje_w_grupach_06'16.pdf

zal_1_opis_przedmiotu_zamowienia_przedmiar_robot.pdf

zal_2_formularz_oferty.pdf

zal_3_oswiadczenie.pdf

zal_4_wykaz_robot.pdf

zal_5_wykaz_osob.pdf

zal_6_oswiadczenie.pdf

zal_7_oswiadczenie.pdf

zal_8_specyfikacja_techniczna_remonty.pdf

zal_9_kosztorys_ofertowy.pdf

zal_10_wzor_umowy.pdf